Vad kan vi hjälpa till med?

Kontaktinformation

Öppet vardagar kl 8-17

support@bluerange.se

036-34 59 00


Operating Status

Här hittar du information om planerade och oplanerade driftunderhåll samt aktuell status på alla våra tjänster.

Just nu finns inget att nytt att rapportera

Fjärrsupport

Många problem löses enkelt genom att du delar din skärmbild med våra supporttekniker. Vi kan då enkelt guida dig och felsöka eventuella problem.

För att dela din skärmbild med oss används olika mjukvaror (se nedan) som du enkelt aktiverar genom webbläsaren. Du och supportteknikern etablerar då en anslutning som gör att vi kan se ditt skrivbord. Anslutningen är säker och krypterad, och avslutas när du stänger anslutningen.

Genom att använda denna funktionalitet godkänner du att vår personal tillfälligt tar kontroll över din dator i administrations- och felsökningssyfte.

Efter samråd med vår personal, använd en av nedanstående länkar för att starta. Välj att köra filen direkt. Man behöver inte spara den.

Windows
Mac

Symbols in posts
Resolved

The case is resolved or remedied. The issues marked with this symbol thus does not imply any future impact on our systems.

Maintenance

The case is a planned maintenance, which may result in shorter breaks in specified services.

Interruption

The case concerns an ongoing interruption and that specified services may thus be unavailable or restricted.

Operation status

Sales Associate

We are looking for Account Managers to create long-term, trusting relationships with our customers. The Account Manager’s role is to oversee a portfolio...

Läs mer


Bluerange consolidates its business

Bluerange announced its plans to rebrand by changing its corporate structure to better enable its growing Data Center and Services Business. Bluerange...

Läs mer


Bluerange blir Nordiskt

Bluerange har sedan starten 1996 haft målsättningen att med användarvänliga och lättillgängliga IT- och internettjänster underlätta och effektivisera det dagliga arbetet hos...

Läs mer